OSNOVNI SET POTPISA:
7 stilskih elemenata, brendirani fontovi i boje.
Rok:
10-15 radnih dana
7 elemenata
poslovne štamparije (vizit karte, obrasci, koverte itd.)
+
osnovni elementi
identifikacija brenda
(osnovna verzija logoa i alternativna, tipografija, boje).
PROŠIRENA VERZIJA MALOG HAJDLAJNA:
Dodatno
7 elemenata stila
po vašem izboru.
Rok:
10–15 radnih dana
7 elemenata stila (dodatno osnovnom skupu)
to može biti:
raspored medija
+
suvenir proizvodi
+
modularne mreže za proizvode na više stranica
+
izbor brendiranih slika itd.
BRENDBUK
ZA SVE PRILIKE:
Veliki hajdlajn
+ semantička komponenta brenda.
Rok:
от 30 radnih dana
Veliki broj pozicija, uključujući dizajn štandova, kancelarije, brendirane odeće, oglašavanja na otvorenom, sajta itd.
+
+opis značenja i asocijacija
razvijen
log i vizuelna rešenja (usluga nije obavezna).
Troškovi NE uključuju analitiku (istraživanje) tržišta i razvoj samog LOGOTIPA i imena.
U svim varijantama dobićete gotove šablone za raspored i vodič za upotrebu korporativnog identiteta (hajdlajn)
Poseban Stil
Brendirani stil pruža jedinstven izgled kompanije.
Brendirani stil stvara vizuelni imidž vašeg poslovanja, poboljšava percepciju i pamćenje potrošača ne samo robe i usluga Vaše firme, već i svih njenih aktivnosti. Omogućava vam da svoj proizvod uporedite sa proizvodima i uslugama konkurenata.
Korporativni identitet oblikuje percepciju kompanije u društvu. Formirana slika može stvoriti poverenje potrošača u kompaniju i njene proizvode, što nesumnjivo utiče na nivo prodaje i poslovanje uopšte.
Glavni zadatak prilikom dizajniranja korporativnog identiteta je da vašu kompaniju učinite prepoznatljivom.
Brendirani stil omogućava potrošaču da bez napora identifikuje željeni proizvod, uslugu, kompaniju po određenim spoljnim karakteristikama.Da bismo to uradili, biramo elemente za oblikovanje koji se odnose na korporativnu simboliku, uključujući i vizuelne (boja, font, kompozicija) i verbalne (zvuk, melodija, glas).
Korišćeni simboli i kombinacije boja usko su povezani sa modnim trendovima, tradicionalnim i trenutnim raspoloženjima društva, udruženjima, sećanjima, aktuelnim događajima koji utiču na percepciju potrošača.
Verujte nam u stvaranje spektakularnog i efikasnog korporativnog identiteta vašeg preduzeća.
Osnovni elementi korporativnog identiteta:
Grafički proizvodi (vizit karte, obrasci, koverte, kutije) promovišu korporativni stil firme u bilo kojoj oblasti i pozitivno utiču na imidž kompanije.
Imati brendirani stil sam po sebi stvara kredibilitet, govoreći o ozbiljnosti firme. Ako imate više aktivnosti, jedinstveni brendirani stil će vam omogućiti da smanjite troškove oglašavanja i PR, istovremeno pojačavajući njegov efekat i stvarajući jak brend. Potrošač će se, uveren u kvalitet proizvoda ili usluga, odnositi sa poverenjem i na druge aktivnosti Vaše firme.
Glavni zadatak korporativnog identiteta je da konsoliduje pozitivne emocije u umu kupca, povezane sa visokom procenom kvaliteta proizvoda i obezbedi proizvode kompanije i same kompanije posebnom prepoznatljivošću. Odvojena reklamna kampanja, pakovanje ili svetao znak neće stvoriti jedinstvenu sliku, neće preneti informacije o vama potrošaču, neće vam reći o vašoj ličnosti.
Da biste rešili ove probleme, potreban vam je jedinstveni korporativni standard.
Naručite svoj brendirani stil u dizajnerskom studiju i stvorite izgled koji želite od svojih kupaca, potrošača, partnera i zaposlenih.
Naš rad
Kontakti
85300, Montenegro, Petrovac, XIII ulica, kuća 70
dezign@iprint.ru+382 68 122790
Ponedeljak – петак 11.00 – 20.00